מדיניות משלוחים:

 

אנו בחברת SNIX שמנו כדגש חווית מוצר חשובה לא פחות מאיכות המוצר. לכן אנו פועלים במערך משלוחים חסר תקדים של מסירת המשלוח תוך 2 ימים עסקים, כאשר יום עסקים 1 חל כאשר ההזמנה בוצעה לפני השעה 12:00. שכן באם ההזמנה חלה לאחר שעה 12:00, ההזמנה תטופל ביום העסקים הבא. למרות זאת, אנו עושים את מיטב המאמצים כדי לטפל גם בהזמנות שנכנסו לאחר השעה 12:00 באותו היום, אך אין כל התחייבות לכך. אנו מתחייבים לעשות ככל הניתן על ידינו כדי לספק את ההזמנה הכי מהר שאפשר!

רוב ההזמנות בתל אביב וגוש דן מסופקות עד ליום למחרת, ואנחנו עמלים קשה כדי שהלקוחות יופתעו לטובה משירותנו, אך איננו יכולים להצהיר בהתחייבות על כך.

 

למען הסר ספק, אנו פועלים בכל המאמצים בסיפוק משלוח מהיר תוך דגש על רמת השירות, אך אנו פועלים בשיתוף חברות משלוח חיצוניות. לכן, אנו נתחייב שכאשר זו אינה תעמוד בהתחייבותה מולנו לספק את המשלוח תוך 2 ימי עסקים מכל סיבה שהיא (לרבות קושי להגיע למיקום הלקוח עקב מרחק רב ממחסנינו או גישה מוגבלת), אנו נספק את המשלוח עד 7 ימי עסקים (שכן שירות שילוח מהיר זה אינו כולל אזורים מרוחקים כגון: מרום ורמת הגולן, אזור קריית שמונה, אילת, הערבה, אזור ים המלח, שטחי יהודה ושומרון, וכל מקום אחר שאינו באזור גוש דן)

 

תקנון משלוחים:

  1. החברה תספק רק מוצר אשר שולם במלואו, לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה.
  2. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות, השבתות וכיוצ”ב.
  3. התקנון של הגוף המשלח באמצעותו תבוצע ההובלה יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את הלקוח.
  4. זמני אספקת המוצרים המצוינים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים עד השעה 14:00 (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
  5. בזמן אספקת המוצר, רשאי האתר ו/או מי מטעמו לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.
  6. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לאתר על חשבונו. במקרה זה הלקוח יחויב בדמי המשלוח ובדמי ביטול העסקה כחוק.
  7. במקרה של סירוב קבלת הסחורה ע”י המזמין, יחוייב הלקוח בהוצאות השילוח אליו והחזרת הסחורה למחסנינו.
  8. המשלוחים יסופקו על ידי חברת חיצונית הנשכרת על ידי חברת SNIX ולכן אחריות השילוח הינה על החברה החיצונית.
  9. בהינתן החברה החיצונית אינה עומדת בהתחייבותיה מול חברת SNIX, אנו נפעל כפי שאמור לעיל בפסקה הראשונה והשנייה.